Szia, kedves erre tévedő!



Van egy izgalmas történet a fejben amit szeretnék papírra vetni és mással is megosztani, hátha akkora örömét leli benne mint én! Ez az első próbálkozásom, úgy hogy lehet néha még elbotlom, és nem úgy sikerül egy-egy fejezet ahogy lennie kell! Ezért kérlek írj kritikát ha nem tetszik és megpróbálok tanulni belőle, de persze ez nem jelenti azt, hogy akkor nem írhatsz ha tetszik!!Annak örülnék csak igazán! (De állítsatok le ha reménytelen írónak találnátok!)

Jó olvasást kívánok!



Ui.: Megpróbálom gyorsan hozni a következő fejezeteket, nehogy ilyen üresen maradjon az oldal! ;)

Üdv. Anabell

Mittwoch, 5. Oktober 2011

Black Sunshine
Előszó

Annyiszor legyintett már meg a halál szele, mégse adtam fel soha!
Mindig volt mellettem valaki, aki miatt tovább küzdöttem és megpróbáltam életben tartani magam.
Először a szüleimért próbáltam kerülni a bajt, majd belépett az életembe Edward, mindent megváltoztatva.. Ö érte éltem, bármit megadtam volna, hogy örökre mellette maradhassak, még a halandóságomat is. Bár, ez kevésnek bizonyult, elhagyott, számára nem én voltam a megfelelő. Mégis megajándékozott egy „Kis” csodával, nem tudatosan mégis hagyott nekem valamit amiről soha nem fogom tudni elfelejteni, bármennyire is ezt akarta! Itt maradt nekem a gyermeke, akit a szívem alatt hordtam ki; Renesmee
Ezzel megváltoztatva az egész életemet, amit annyira nem akart, hogy Vámpír legyek és elveszítsem a lelkem, megtörtént, meg kellett, hogy történjen, a kislányomnak szüksége volt rám…….


Wenn man von jemandem getötet wird, den man liebt, hat man keine Wahl. Wie kann man fliehen, wie kämpfen, wenn man damit dem Liebsten wehtun würde? Wenn das eigene Leben das Einzige ist, was man dem Liebsten geben kann, wie kann man es ihm dann verweigern?
Wenn es jemand ist, den man wirklich liebt?”

Stephenie Meyer - Biss zum Ende der Nacht

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen