Szia, kedves erre tévedő!



Van egy izgalmas történet a fejben amit szeretnék papírra vetni és mással is megosztani, hátha akkora örömét leli benne mint én! Ez az első próbálkozásom, úgy hogy lehet néha még elbotlom, és nem úgy sikerül egy-egy fejezet ahogy lennie kell! Ezért kérlek írj kritikát ha nem tetszik és megpróbálok tanulni belőle, de persze ez nem jelenti azt, hogy akkor nem írhatsz ha tetszik!!Annak örülnék csak igazán! (De állítsatok le ha reménytelen írónak találnátok!)

Jó olvasást kívánok!



Ui.: Megpróbálom gyorsan hozni a következő fejezeteket, nehogy ilyen üresen maradjon az oldal! ;)

Üdv. Anabell

Dienstag, 11. Oktober 2011

4. Fejezet „Alice”


Jasper -rel, Ros és Em is lejött, majd bepakoltak az új Volvóba.
  • Megvolnánk! – hangzott fel bátyám mély hangja
  • Indulhatunk! – Csaptam össze két-kezem, hogy a fentiek is meghallják.

Esme a kertből a hátsó bejáraton suhant be. Látszódott, hogy minden porcikájával vágyakozik arra, hogy velünk tarthasson, de tudta ha ő is jönne akkor mindenki velünk tartana. Meg akart minket kímélni Tanya -tól. Nagyon jól tudta mennyire örültünk, hogy pár hetet nélküle tölthetünk el, legfőképpen Ros és én.

  • Nagyon vigyázzatok magatokra és jelentkezzetek, ha megérkeztek! – ölelt meg mindnyájunkat.
  • Persze anya! – kapta ölbe Emmett és pördült vele párat.
  • Mennyünk, mert még nélkülünk startol a gép!
Ebben a pillanatban megjelent Ed a lépcsőfordulóban.
  • Hát akkor indulás!
Mindenki beszállt és száguldottunk is a reptérre.

  • Alice! – fogta meg kezemet Edward, mikor elindultam a terminálunk felé
  • Igen?! – sandítottam rá
  • Kérhetnék valamit?
  • Mire lenne neked szükséged?
  • Készítenél egy képet róla?
  • Belláról? Minek az neked?
  • Nem Alice, nem Belláról, hanem a lányról akit a látomásodban láttál!

Értetlenül néztem rá, nem értem minek az neki.

  • Csak tedd meg kérlek! – nézett mélyen szemembe
  • Rendben. – bólintottam
  • Köszönöm! – szemeiben kimondhatatlan hála tükröződött – Vigyázzatok magatokra!- és sután megölelt.
  • Szia. -búcsúztam én is el
  • Sziasztok! – intett a többiek felé és eltűnt az embertömegben!
  • Ez meg mi volt? Minek neki kép arról az emberről? Nem elég neki Tanya? – mérgelődött Rosalie
  • Nem tudom! De gyere szálljunk fel, mielőtt itt hagynak minket!

Így is tettünk, izgalommal és kíváncsisággal teli szívvel hagytuk el a kifutópályát és emelkedtünk a fellegekbe. Elindultunk egy titkokkal és meglepetésekkel teli jövő felé.
Éppen hogy elértük az utazási magasságot amikor egy újabb vízió tárult elém, gyorsan becsuktam a szemem, hogy ne tűnjön fel senkinek üveges tekintetem. Amikor véget ért a látomás csak egy szót tudtam kinyöszörögni!

  • Elkéstünk! – hangom gyengébben csengett, mint egy tollpihe ami épp eléri a földet.
  • Micsoda? – Meredt rám kétségbe esett szemekkel Em.
  • Mi történt?- Ros
  • Mit láttál kedvesem? Honnan késtünk el?
  • A lány épp most járt a házunkban és ott hagyta a füzetet.
  • Ez hogy lehet? Hisz még 1 hét van szeptember 10-ig. – Értetlenkedett Em
  • Megváltoztatta a döntését. – Válaszolt megannyi egyszerűséggel Jas – vagy valaki csapdába akar csalni minket. – ekkor jelentőség teljesen rám nézett.

Tudtam mire vár, hogy elmondjam még mit is láttam az otthoni látomásban. De nem találtam összefüggést a Volturis látomással és azzal, hogy elkéstem, későn láttam meg, hogy megváltozott a jövő. Azt meg végképp nem értettem miért is akarna valaki csapdába csalni minket.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen